.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک خانه قدیمی در آمل تعیین تکلیف شد
مدیر عامل سازمان بهسازی نوسازی شهرداری آمل گفت: سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل با شرکت در مزایده کشوری صندوق احیا و بهره برداری اماکن تاریخی و فرهنگی و کسب امتیازات برتر مرمت و بهره برداری این بنای تاریخی را بر عهده می گیرد.

به گزارش شمال نیوز، حمیدرضا طاهرنژاد در جمع خبرنگاران افزود: این بنای تاریخی که در نیاکی محله آمل قرار دارد توسط صندوق احیا و بهره برداری اماکن تاریخی و فرهنگی به در سال جاری به مزایده گذاشته شده بود.

وی با اشاره به اینکه در این مزایده شرکت کنندگان می بایست علاوه بر کسب امتیازات فنی و بازرگانی لازم طرح بهره برداری قابل قبولی را ارائه می کردند، تصریح کرد: با توجه به اینکه کاربری فرهنگی از اولویت ها این سازمان بود تبدیل فضای آن خانه تاریخی به فرهنگسرا و کافه گالری مورد بررسی و تایید آن صندوق قرار گرفت.

طاهرنژاد مدت بهره برداری از خانه منوچهری را 15 سال عنوان کرد و افزود: بهره برداری از آن خانه پس از مرمت و تایید انجام خواهد شد که بر این اساس هزینه مرمت آن نیز برعهده سازمان بهسازی و نوسازی خواهد بود.

مدیر عامل سازمان بهسازی و نوسازی آمل با بیان اینکه حفظ هویت تاریخی و فرهنگی جزیی از اساسنامه این سازمان است خاطر نشان کرد: در طول فعالیت 7 ساله این سازمان مباحث هویت تاریخی شهر و احیاء آن یک اصل شناخته شده و آثار آن را شهروندان آملی شاهد و ناظر هستند.

طاهرنژاد با ابراز امیدواری از انعقاد قرارداد موضوع مرمت و بهره برداری خانه منوچهری در آینده نزدیک اظهار کرد: برنامه این سازمان در بهره برداری، فصل جدیدی از خدمت رسانی و حتی درآمد زایی مجموعه  مدیریت شهری در عرصه فرهنگ و هنر خواهد بود./ ایسنا 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.